Ser fram emot lördag...

ååå japp jag ser fram emot lördagen som ska gå i tjejernas tecken :-) Alltså shopping,god mat, melodifestivalen japp schlager för hela slanten!!! Ska bli jätte mysigt!!!!
Idag är jag ledig jag har nyss startat en maskin tvätt, borde städa bland mina kläder men orkar inte ta tag i det, puh får se när jag orkar göra det haha!!
Ska in till stan o möta Malin vid halv fem, ska bli mysigt att få se henne o hennes mage :-)
Pappa hans tjej o barn och Olivia o Ella är och åker skidor i Åre, känner mig lite sugen på en skidsemester inom närmsta åren hade varit jätte kul fall jag vågar, kanske det sitter i mig, vi åkte ju en del när vi va små med mamma o pappa!! Hihi kan dok inte se mig på ett par skidor! Sen slår inget sol semster men det vill jag ha detta året, undrar om jag får det?! Hihih
Ska bjuda på några gamla sommar bilder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0