Jobba..

Yes nu ska jag strax in och jobba, skönt med lite sovmorgon när man inte känner sig helt hundra, för det är oftast på morgonen jag mår lite si och så, hostar o nyser..
Hoppas jag mår bättre imorgon, jag är dok ledig men ska träffa Malin när hon slutat halv fem :-) Då vill man ju vara pigg o glad!!! Kan vila hela dagen iallafall!!!
Ser fram emot lördag då ska Jag,Sofie,Bella o Petra ner till Malmö o kolla på melodifestivalen, blir en liten shopping runda oxå kan tänka mig att vi kör ner efter middag eller ngt.. Blir inte så lång shopping runda men bara jag hinner inom några butiken blir jag nöjd :-)
Borde styra upp ngt den 10mars för då är det ju FINAL :-)
Puss o hej!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Så kul att ni ska se de live :))

Hoppas du hittar nåt att shoppa :)



Jag jobbar helgen den 10-11 mars men finalen måste ju ses :)

Puss

2012-02-22 @ 12:06:21
Postat av: Ullis

Ja nu är det snart Mellodags, hi hi!! Hoppas vi ses! Inte bli sjuk nu igen...krya på dig! <3

2012-02-22 @ 22:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0