jag vet..

Ja jag vet att många vänner till mig bryr sig väldigt mycket om sofie fast hon inte kanske vet att så många smsar/ringer mig och frågar hur hon mår! Jag tänkte göra en kort uppdatering här..
Sofie åkte in i lördages men blev hem skickad igen och skulle komma tillbaka på måndag, men igår skriver hon till mig att hon är på väg in till akuten för hon har så ont i huvudet så hon kräker av smärtan..
Dem tog prover men hittade inget annorlunda, läkaren skulle råd fråga en annan läkare..
satt här hemma igår kväll med mobilen i handen och bara ville hon skulle höra av sig..
Fick ett sms där det stor såhära...
Jag måste stanna på sjukhuset dem ska göra skiktröntgen av lungorna så jag inte har en propp, skiktröntgen på huvudet, ultraljud av mjälte,lungor och lever..

så ni förstår hur min natt varit..inte nanat så bra alls!! (ledig idag som tur är)
Idag ringde mamma dem hade inte hittat ngt i huvudet eller lungorna... en sten släppte från hjärtat..
Nu ska dem göra allt annat som dem inte gjorde igår kväll!!
Man känner sig så hjälplös o liten..





Kommentarer
Postat av: Ullis

Usch...stackars Sofie! Jobbigt när man inte vet vad som händer o vad som är fel...:( Ge henne en stor kram från mig!

2012-02-27 @ 19:08:01
Postat av: Linda

Stackars Sofie:( Hoppas de hittar felet så ni kan få ett besked på vad det är. Hoppas hon blir bra snart.



Jag kände mig hjälplös när robin hade öroninflammation å hade så ont... Detta känns ju som tusen gånger värre:( Tänker på er <3



KRAM

2012-02-27 @ 19:45:53
Postat av: Sofie schyllert

tack Ullis och Linda!! ni är för söta:-) Linda, Öroninflammation gör ju super ont :-(

2012-02-28 @ 12:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0