vilken dag?

Jag är helt vilse på dagarna?! söndag idag och fest imorgon, älsklingen är ledig hela veckan och jag har slutat jobba?! Igår var jag o Rickard en snabbis på stan jag behövde strumpbyxor..sprang på chefen vi tragga lite han skulle ngt ärende, efter en stund ringde han o fråga om jag kunde springa inom jobbet innan jag skulle hem, det gjorde jag såklart..fick en blomma o en gott nytt års kram :-) han inte säga hej till alla dem hade fullt upp, saknar dem redan! På kvällen mötte vi upp Linda o Robin vi såg mammas pojkar på bio och åt på rosegarden mmm sjukt gott, bion va sådär! Vi hade en trevlig kväll! Chatta massa bebis snack med Josse när jag kom hem, somna inte förrän efter 23.30 :-) Nu börjar det dra ihop sig och jag börjar både bli rädd o närvös!!Man blir nog aldrig redo.. Glömde berätta att vi hade jätte trevligt hos mamma i fredags på middagen :-) Fest i broby imorn, trevligt! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0