städat vår säng..

Idag kom det en försäljare till oss, hon hade varit hos erika o dansk och dem hade sedan gett ut vårat nummer, var inget köp tvång.. man fick soffan, sängen, mattan tvättad..brukar inte låta försäljare komma in men det kom en ung tjej och jag sa direkt jag inte hade råd att köpa hennes fantastiska städ maskin..hon erbjöd ändå att visa sina saker.. nu har vi en ren och fin säng utan kvalster o räliga saker..usch vad skit det finns som man inte ser..så tyvärr vänner nu har jag gett ut era nummer för jag fick en fin vinöppnare ;-) bara säg ni inte e intreserade om dem ringer eller få sängen städad som jag fick :-) nu ska vi hem till ullis o peter på lördagsmys! puss

Kommentarer
Postat av: Sanra

Hoppas du gav dem mitt nummer! :) Den som skulle komma sist blev sjuk... :(
Ha en fin kväll! Kram

2012-12-15 @ 19:17:15
URL: http://corneliaochneosmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0