Slappedag!

Idag har jag bara varit hemma, myst framför tvn, vilat och tvättat lite bebis kläder :-) man får ju börja med det nu så det är tvättat tills det är dax att användas! Vi ska strax hem till mamma på middag.. Vi blir många ikväll, mammas barn och tommys barn och några respektive :-) Ska bli trevligt! Längesen vi var samlade alla!
 
Igår gick jag en runda på stan med Mamma o Bella, hon skulle ha nyårsklänning och vi hittade en super snygg till henne åå vad hon kommer glittra ;-) själv får jag nöja mig med om jag slipper gå naken :-( köpte en fin ögonskugga och en kofta haha!
 
Tråkigt att kolla in kläder nu! Bella hade vatt i malmö hela onsdagen men hittade ingen där, så går vi in i en liten ny butik i stan där det bara stod Bellas namn på det mesta jätte tuffa saker både till kille o tjej! Glömt vad affären heter nu..
 
Imorgon blir det bio mys och Rosegarden mums!!
 
Kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0