Sista dagen..

Imorgon blir det sista dagen för mig på jobbet på väldigt länge, det känns väldigt konstigt.. Min första sjukskrivning på 50 procent går ut 27e dec så jag fick förlängt av läkaren 27e dec-10 jan fast då helt sjukskriven... Vatt lite tyst här på bloggen men vatt lite svårt att smälta att jag bara jobbar imorgon mä, älskar mitt jobb o mina jobbar kompisar, men nu får jag lyssna på kroppen och läkarna! Igår kom Amanda tillbaka efter hennes mamma ledighet, snacka om att lösa av varandra ;-) Nu ska ja försöka njuta av min ledighet, vila och ladda för det som komma ska ;-) Tack för sms och ni som stöttat mig! kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Se till att vila upp dig inför vad som komma skall:)

2012-12-22 @ 19:03:14
URL: http://www.franskanetillnorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0