Redan onsdag..

Oj vad tiden går men klart jag började ju med en ledig måndag som jag brukar göra :-) Det va jätte fint väder så när jag vakande smsa jag Petra,Bella o Sofie för att se om någon nappade på smset Stranden?? Och det gjorde dem alla 3 men Petra skulle först iväg och träna men Bella skrev hon kunde hämta mig.. Lite närvös för att åka med Bella första gången haha men det gick jätte bra!! Vi körde till kvantum och köpte fika och sedan ner till stranden, vi va själva där första timmen nästan haha, sen kom dem andra :-) Träffade på Ylva oxå!!
Hade en underbar dag på stranden!!
 
Igår var det jobb hela dagen lång.. och idag börjar jag kl 11, men kunde inte sova mera.. När Rickard nu går upp 04 vaknar jag och går på toa sedan när jag somnat om och vaknar vid 07 har jag ju sovit så mycket längre än honom så känns typ som klockan är 11 eller ngt när jag vaknar hihi!!
 
Mina drömmar fortsätter vara konstiga o fantasifulla, läst nu att man kan drömma mycket och konstigt när man är gravid och det gör jag verkligen!!!
 
Då går jag in i vecka 17 imorgon, ja vad tiden går... :-)
 
Snart cypern ååå ska bli så härligt!!
 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja...vart tar veckorna vägen?? Härligt med semestern framför sig, den tiden är nästan lika bra som själva resan! :)) vilket datum var det nu ni åkte? Kram

2012-08-16 @ 07:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0