Pizza..

Igår kom Rickard hem strax efter fyra ngt, han hade jobbat tidigt och sedan hjälpt sin pappa, vi hade ingen mat planerad och jag kände inte för att laga något så vi tänkte bara ta ngt lätt.. vid 17.15 fick jag sms av Sofie o Bella fall vi ville mä till Bistro i Åhus och äta pizza 18.30 när Bella slutade, det passade perfekt så självklart hängde vi på.. Men vi åkte hem sedan direkt Rickard skulle ju upp tidigt idag oxå,dem andra gick och tog en glass mä :-)
 
Idag börjar jag kl 12.50-19.30 sedan blir det bara hem, Rickard spelar borta match så blir en ensam kväll i soffan dem få timmarna jag är uppe innan läggdax :-) hahah!!
 
Trevlig helg på er!! Kram

Kommentarer
Postat av: Ullis

Låter som en skön kväll! :) nattis Bettis <3

2012-08-18 @ 01:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0