Mycket kul..

Just nu känns allt toppen, bara på bra humör och himla glad! Igår var det 2 veckor tills det är dax för ultraljud känns sjukt spännande och känns som tiden bara springer fram, klart jag är jätte nojjig man har många tankar och man hoppas bara att allt ser jätte bra ut.. Vi hoppas kunna se vem som finns i min lilla mage..
Jag jobbade med en tjej som heter Tina innan på systemet men hon slutade och satsade allt på deras golf i Åhus, vi kom varandra nära och hade kul tillsammans tyvärr har vi inte så bra kontakt idag men vi smsar ibland osv, inte snackat på ett tag nu och hon vet inte att vi ska ha barn..I Måndags kväll fick jag ett foto på henne med en mage, hon va gravid i vecka 24 alltså 8 veckor före mig jag blev helt till mig började skriva ett sms och tänkte skicka bilden på min mage men smset blev för långt så ringde henne, jag grattade henne och vi snackade länge.. till slut säger jag typ att vi kommer vara mamma lediga samtidigt.. gap skratt och nästan tårar kom från oss båda.. vi va så glada för varandra men oxå för att vi kanske kommer kunna ses en del med våra små :-) åå Tina!!!
 
Mitt o Rickards vardags liv är lite tråkigt just nu pga att jag är så himla trött :-/ plus att han oxå behöver lägga sig tidigt dessa veckorna då han börjar 05, men det passar mig bra då får jag gå o sova tidigt utan dåligt samvete :-) Vi ska ta igen massa mys på våran resa vi bokat nu till cypern :-) Vi åker om ca 3 veckor, åker med solresor från Malmö och hotellet heter cavo maris om ni vill titta hur fint vi ska bo :-) Hotellet har Sofie o Andre rek oss, dem bodde på det förra sommaren och va nöjda!!
 
 
Strax blir det jobb! Kraam!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till Mat-Tina <3

2012-08-08 @ 15:25:44
Postat av: Charlotte

Va kul med någon vän som är hemma samtidigt :) När får vi se magbilder här på bloggen då ;) hihi, ta hand om dig, kram

2012-08-08 @ 19:01:15
Postat av: Linda

Va kul att Tina oxå e gravid :))

2012-08-08 @ 19:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0