Lördagsmys!

Nu ska jag strax gå hem till Anna o Heddan på lite lördagsmys! Vi hade inte planerat så mkt bara att vi skulle ses, innan idag skrev hon att hon fixade lite mat :-) Mysigt! Hennes Foffo är med grabbarna på deras grabbdag! Roligt att han ville följa med :-) Kusin Philip är oxå med dem stora grabbarna :-) Hoppas dem har roligt!

Idag har jag jobbat för Albin som behövde vara ledig, vilken god insats från min sida, jag hade ändå inget planerat på dagen och det är bra att ha en sådan tillgodo när man själv kanske skulle behöva vara ledig eller byta dag :-) Klart man ställer upp för gänget!!

Imorgon sägs det bli rekord varmt, jag hoppas på sol oxå för då blir det stranden :-)
Tycker det är väldigt varmt redan idag!

Min Fina Anna!!

Vad gör ni i helgen? kramizz!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0