Häftig känsla!

Ja gud vilken häftig känsla det var idag att få se sin lilla bebis i magen, jag blev fram flyttade 3 dagar så vårt nya datum blev 2 feb! Det visade sig vara en gosse som bor i min mage! Rickard har sagt hela tiden att det blir en kille och att den föds på hans namnsdag 7feb så vi får väll se om han har rätt mä det oxå! Jag trode fram till vecka 12 att det va en tjej sen ångrade jag mig, kanske det va för Rickard sa han helt tiden när vi pratade om bebisen hihi.. Ca i vecka tolv kom jag med 2 namn förslag till Rickard som jag tyckte bebisen skulle heta i andra namn om det blev just en kille och det är efter 2 personer som betyder mycket för oss båda, ena är från min älskade farfar som inte finns med oss idag Gustav, och det andra är från Rickards älskade morfar Ebbe som fortfarande är pigg, snackig och underbar på alla sätt! Fina namn dessutom som betyder mycket för oss! Det hade varit roligt att få ha deras namn som andra namn till bebisen! Tilltals namnet får vi suga lite på :-) Men vem vet kanske även det är spikat? ;-) Skoja bara.. finna många fina namn ;-)
 
Det va nära att vi skulle få återkomma på ett ultraljud till om några veckor då han va envis och inte ville ligga stilla så barnmorskan kunde se allt i huvudet hon ville, lilla hjärnhalvan hade hon svårt att hitta..men hon gav inte sig och hon tryckte o greja hur mkt som hälst och till slut precis innan hon tänkte ge upp hittade hon även det sista hon letade efter och allt såg bra ut :-)
 
Nu ska vi njuta och vi ser fram emot en mysig semester!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Underbart att höra!! Det är verkligen en helt otrolig känsla att få se det lilla livet! <3 Hoppas du fick några bra bilder...lär ju bli många många fler om jag känner dig rätt Bettis! ;-) Kram

2012-08-21 @ 22:28:07
Postat av: Ingrid

Jag har också hela tiden trott att det är en gosse.
En "Mini Rickard"
Kram från blivande Farmor.

2012-08-21 @ 22:59:44
Postat av: Linda

<3
Jag tror namnet e spikat hihi, jag röstar för " du vet vad" :)
Puss

2012-08-21 @ 23:01:56
Postat av: Kerstin =farmor

Lycka till med lillen. Roligt att ni väljer namn från äldre släkt.Ha nu en riktigt bra semester och passa på att vila och njut. Puss och kram

2012-08-22 @ 08:00:34
Postat av: Rebecka Bladh fd kärsbo

Hej Sandra! Snubblade in på din blogg och ville bara gratulera till bebbis i magen! <3 det är nått helt fantastiskt ni har framför er! :) vår lille guldklimp blir snart 5 månader! Kram Rebecka

2012-08-23 @ 15:59:22
Postat av: sandra

Heej Rebecka! Vad kul att du hitta min blogg och tack för grattiset.. så du har en på fem månader vad mysigt! Kraam

2012-08-24 @ 08:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0