Mys!

Igår efter jobbet åkte jag hem och slappade lite tog sedan bussen in till stan för att där byta buss för att ta mig ut till Sanra.. Skulle få vänta i rececentrum 30minuter bara det kändes tråkigt men men.. sen när ja satt där o väntade kom jag på att hjälp bussen går nog inte från rececentrum längre :-/ pallade maj bort till centralstationen.. o dem greja o hade sig där hittade inte vart bussen gick ifrån, ringde Rickard som sa att bussen skulle gå Tjugo över o jag hade kollat innan då stod det tio i.. blev så trött o tänkte ja kan inte sitta här en halv timme till liksom.. gick fram till en taxi som stod vis pressbyrån, han fick köra maj till sanra haha! Där väntade Josse o Sanra, vi åt tacos o snackade skit! Glömde ta med mig min kamera så får se om jag hittat några gamla bilder på töserna!
Vi flyttade sedan över till soffan och fixade fram massa god saker :-) Vi snackade om allt o skrattade massor.. Så impad av Josse juh som jobbar på ambulansen så blev mkt frågor om hennes jobb, vi kom in på sandras mammas tragiska bortgång, och hon berättade hela historian för oss, josse hade inte hört allt.. vårt skratt blev plötsligt till tårar och vi va ledsna och tänkte på massa fina minne som sandras mamma gav sandra o barnen men även gav oss vänner! Men vi avslutade med skratt när vi tänkte på hur mkt sandras mamma fick stå ut med från oss, hon måste vatt trött på oss ibland har man tänkt men tror faktiskt inte det ändå för hon va alltid så engagerad i allt vid gjorde och ställde alltid upp för oss! Nu är hon en fin ängel som är så himla stolt över sin underbara dotter som kämpar på för henne o barnen! Sandra är så grymt stakt o jag beundrar henne så mycket!!! Det va underbart att få träffa er igår!! tack tjajor!

Kommentarer
Postat av: Sanra

Tack själv vännen! Så roligt att vi äntligen fick till en date! :) Var skönt att få skratta och gråta med er igår, var välbehövligt. Är glad över att ha dig i mitt liv. <3 Puss

2012-04-22 @ 19:47:49
URL: http://corneliasochneosmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0