Min påsk i bilder!

Tänkte lägga upp lite foto nu från denna mysiga helgen, Pappa och tjejerna åkte hem idag!
Påskmiddag hos Petra o Robban i fredags!
Ebba
Petras underbara mat! Farmor hade oxå hjälpt till med goda revben o sylta :-)
Bella
Syster o Sambo
Min sötis
Olivia,Ella o Elias! Mina halv systrar!!
Min Man
Fina farmor
Mina busfrö
Mina snygga kusiner Philip..
Och David
Min tuffa fina pappa
Tjejerna dansar på wii
Flera som blev sugna hihih
En väldigt trevlig fredag hos petra, Tack!
Igår hade vi mys här hemma, jag jobbade först och pappa o tjejerna va hos Jenny i tollarp och sen hos Sofie en runda, dem handlade hem massa gott så gjorde vi god middag här, snackade skit, spelade wii,tittade på kvällen är din och sen filmen svenson svenson en väldigt mysig lördag!
Tack Pappa o Kristina för denna helgen! Pappa har verkligen träffat en helt underbar tjej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0