En till ledig dag :-)

Idag har jag inte gjort ngt alls, bara varit hemma o slappat! Rickard är och golfar han ska vara klar vid 15, ska in till stan då och möta honom vi ska till stadium dem hade 25procent på allt, sista dagen idag och Rickard behöver bla nya golf skor! Så vi ska in och titta!!! Får jag ocå komma ut en runda!!
Borde dammsuga o fixa lite här hemma men har ingen lust alls till det så hoppar det idag!!!
På lördag tänkte jag ha lite tjejmys här hemma, frågar lite flickor om dem vill äta räkor med mig :-) väntar svar från några men fått ihop ett liten gäng änsålänge iallafall! Så sugen på räkor, Rickard äter inte det så blir inte så ofta jag får mumsa på det! Blir lite vin och tjejsnack och utgång för dem som vill det!! Ska bli mysigt!
Kramizz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0