vart tar veckorna vägen?

Nu har redan onsdagen gått, tiden går så himla fort.. har 2 jobbiga pass framför mig 9.19.30 både torsdag och fredag! Smsade petra innan om vi skulle spela kort på fre kväll när jag slutat, blir nog så :-) Ska bli helt underbart att vara ledig på lördag.. vi ska på kalas på lördag eftermiddag nån gån till Anton och Marie båda ska firas!
Denna månaden var inget kul för min ekonomi.. Jag hade ju semester 3 veckor så fick bara min månadslön på den 20timmarna.. brukar ju jobba mkt mera så missade några tusen nu denna lönen, hoppas jag jobbat mycket nu i sept, känns så iallafall!
Blää jobbigt att bli av med sitt socker beroende men börjar bli bättre :-) nu dricker jag inte ens juice till frukost! lever på vatten o te i dricka väg för tillfället :-) undantag va i helgen då blev det massa vin haha :-)
Kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Bra Bettis, du är så duktig!!! Men...kör de inte med semesterersättning på Systembolaget? ;)

2011-09-29 @ 23:27:28
Postat av: Ullis

Vin är bra för kroppen har jag hört...;)

2011-09-29 @ 23:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0