Mys med Ullis <3

Igår kväll hade jag och Ullis mys, vi åt god mat och drack gott vin och snackade massa, dem 3 timmarna gick för fort.. hade inte setts på länge så vi hade mycket att prata om, kan man minst säga! Det var en super trevlig kväll, vi lovade varandra att det inte fick gå så lång tid tills nästa gång! Tack Ullis!!
Nu ska jag strax ta bussen in till stan, ska jobba 12.50-19.30 idag!! Gick upp vid åtta kunde inte sova så jag ställde mig på tränings maskinen och tittade på Bonde söker fru på datan haha missade det igår, sedan frukost o dusch och fixa mig iordning! Städade undan lite i köket o plockade lite här o där :-)
Tack snälla för fina kommentarer!!! Puss!!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack själv sötaste Sandra!<3 Kan bara hålla med dig, tiden gick för fort...vi hade mycket att ta igen! Vi gör om det snart, lovar! Puss på dig!

2011-09-08 @ 13:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0