MEN?!!

Så ska Grand ha premiär nästa lördag den 24sept, då kan ju inte jag gå dit! jag har ju inte missat en premiär känns mysko! men som tur är ska jag festa med ett så underbart gäng hemma hos mig så denna kvällen kommer bli mycket bättre än Grands premiär!!!
Jag får gå dit en annan lördag, jag är så dans sugen.. fast vet att vi kommewr dansa en massa här oxå :-)
Igår kväll efter jobbet tog jag bussen hem till malena, hon och Rickard o Marie hade fixat en 3 rätters, vi firade Ingrid O Gerts 30åriga bröllops dag som den hade tidigare i veckan! var super gott och trevligt, TACK!!
Nu blir det jobb, sedan bussen hem 14.45 och snabbt hem och hämta present och byta om, kanske hinner dra igenom borsten i håret för kl 15 är det kalas för HEDDA som idag fyller ett år, kommer dok lite senare till kalaset men ska skynda mig!! Här var hon inte så många månader hihih sötisen!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

nämen min lilla lilla plutt!!!!!!!!!!! <3

2011-09-19 @ 13:22:10
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0