Men oj..

Igår skulle jag varit ledig och hade hela dagen planerat med massa fix.. tog bussen in till Marie skulle vara där kl tio behövde fixa till håret.. på bussen in ringde janne och undrade om jag kunde komma tidigare?! jag sa till janne att jag var ju ledig.. han hade tittat fel, hörde hans panik i rösten.. detta skulle bli min 6e dag isf och det får vi gärna inte jobba, men var nog kris så jag fick hoppa in och jobba hela eftermiddagen till 18.30, han en liten runda på stan efter jag blivit fin i håret, jätte tack Marie!! ( Hon är super duktig, kan verkligen rek henne )

Hon bjuder på denna bilden tror jag ;-)


Hittade ett par jeans så bra för det behövde jag verkligen..
Sen blev det jobb.. hade tänkt att städa och fixa till lördagen fest men icke, hade även tatt upp mat ur frysen som jag skulle laga på kvällen till Rickard slutat..
När jag kom hem igår kväll stod Rickard o lagade mat, han hade dammat överallt och dammsugat... Gissa om jag blev glad.. mycket lättare för mig nu att bara torka golv o städa toaletterna.. Uterummet tog jag nu imorse.. tänkte vi skulle sitta där på lördag hoppas det inte blir för kallt, har en värmare iaf..
Nu ska jag strax ta bussen till jobbet har en hel dag framför mig till 19.30.. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0