Lång dag..

Igår jobbade jag exakt hela dagen 8.30-21.30 hem och sova idag kör vi 9.30-19.30 inte mkt fritid dessa 2 dagarna haha, lite bättre imorgon 11.50-18.30 :-) skön tid på en fredag!!!
Var toppen igår på amarone provningen, skönt oxå att man inte gillade den dyraste bäst haha, vi provar blindt så man inte ska ha några förutfattade meningar viket är super bra.. bäst betyg för mig fick den som kostade 199kr..dyrast var nästan 400kr!! men visst den var mumsig den oxå ;-)
helgen blir ganska lugn middag imorgon hos malena och ett års kalas på lör för lilla Hedda! Sen får vi se vad som händer på lördag kväll!!!
Ha en bra dag mina vänner!!
Denna party bilden gillar jag vi hade så jäkla kul denna kvällen!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, du har verkligen långa dagar... Skönt att de e lite bättre imorn :)



Den kvällen kommer jag aldrig glömma.. Shit va skoj vi hade :)

Puss

2011-09-15 @ 10:15:00
Postat av: Jenny

Mmm ögongodis hihi;-)

2011-09-15 @ 12:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0