åååå

Drömmer mig bort till Hälsa och helhet.. Kollade nu vad det kostade med en rikigt ansiktsrengöring 895kr men visst då fick man allt.. Jag skulle vekligen behöva det.. fått så mkt små prickar och skit skulle verkligen behöva rengöra ordentligt.. men 895kr för det 1timme och 25min.. jaja får fortsätta drömma..nu skulle jag verkligen behöva detta! Får spara!! petra sa jag kunde köpa nån skrubb eller något att prova men har inte tyckt det har hjälpt men kanske får prova något dyrare produkter!!
Ledig idag, har redan fixat disken, plockat undan lite, tvättat jobbe kläderna, dammsugat och nu håller jag på att tvätta sängkläder, ska bädda rent i sängen!!
Igår stack jag och petra till ingelsta och handlade lite, jag köpte färs och snitzlar.. sen körde vi hem och gjorde massa köttbullar.. gud vad tråkigt det är haha men var roligare när man var 2 :-) och goda blev dem!
På kvällen var det möte på jobbet och vin provning! Provade 10 olika, 6 röda, 2 vita, 1 cava och ett portvin!
Himla trevligt!!
På onsdag ska jag jobba 8.30.21.30 tog på min en amarone provning på kvällen gott :-) plus som ni vet behöver jag lite extra pengar!!! ;-)
Ser fram emot 24 sept då ska jag ha systemfest vi blir 9 goa tjejer :-)
kramiz på er!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

tycker också det ska bli så skoj att du kan komma! Rickard kommer också va? Tur vi kunde pricka en dag som passade oss båda. KRAMAR

2011-09-13 @ 20:00:28
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Ett litet tips! Jag brukar gå och göra ansiktsbehandlingar hos Sara på Åhus Hud&Kroppsvård. Hon är superbra och priserna är låångt ifrån Hälsa&Helhets :) Kramkram

2011-09-15 @ 11:16:07
URL: http://sesajlia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0