Underbara helgen!!!

Skrev nyss ett långt inlägg som bara försvannn aaaa.. trött jag blir!
I fredags hade vi mys hos Emelie,Fredrik o Olivia jätte trevligt synd bara att det går så lång tid mellan gångerna!!
I lördags golfade Rickard sen hämtade han mig efter jobbet så åkte vi hem o slappade en stund innan det va dax att fixa till sig o åka till teatern för att se grease! Det va så himla bra och va jätte kul att se våran egna stjärna Macke han va så himla duktig verkligen!
Vi gick hem till Mattias efteråt och spelade spel o drack lite vin! Jag blev dans sugen men va den ända som blev det haha, Linda blev mest trött o sen mådde hon illa plötsligt, ( nej hon drack inte mycket )
Vi åkte hem vid ett.. Rickard stack upp o golfa i sön oxå och ja visste inte vad ja skulle hitta på så fick för mig att GÅ hem till mamma.. visste inte hur långt det va riktigt men tor 1timme o 15min.. va så fint väder igår ju, fick lite lunch där mamma passade Elias o Ebba oxå så va mys pys!
Idag va jag hos tandläkaren o tog bort tandsten o kollade mitt tandkött som ja haft inflammation i.. det va väll sådär..fortfarande lite små irriterat! Haft ont i huvudet ända sen dem grejja i munnen blää..
Tack för er som peppat mig lite ang mitt försök till att gå ner några kilo..gått en månad nu o tappat 3 kilo, låter inte så mycket men tappar jag 3 till på denna månaden som kommer är jag jätte nöjd :-)
ledig imorgon skönt!
kramizz

Kommentarer
Postat av: Tess

Nej jag har inte hört någonting men lämnade mitt namn och nummer till polisen så jag antar att de hör av sig om det är ngt oklart. Så hemskt när sådant händer, man känner sig så hjälplös! Fin bloggdesign!! Kram

2011-10-18 @ 08:48:03
URL: http://tessnorberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är jätteduktig som kämpar på med vikten...jag såg skillnad i lördags :)



Tråkigt att jag blev illamående, fattar inte varför? hmm....men vi tar igen det nästa gång:))



Puss

2011-10-18 @ 19:08:47
Postat av: Ullis

Så duktig du är!!!=)

2011-10-18 @ 22:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0