Trött bara..

Går runt och är lite små sur, irriterad och allmänt nere bara.. så vaknar man idag kl sju när man börjar kl ett.. har redan svettats på min crosstrainer och duschat.. Ville ute o jogga men när ja vaknade i morse och det öste ner va jag inte så sugen längre..

Något som gör mig glad är att vi har ganska mycket kul saker bokat fram över i höst, grease och lite fester o sådant som man kan se fram emot.. men ja gillar inte att gå runt o vara små sur.. ska ta tag i att träffa lite vänner oxå som jag saknar..
Marcus har även fått en roll i sound of music, säger GRATTIS till honom han är så grym och brinner verkligen för detta, dok tråkigt för oss som får vänta ännu längre innan han har tid med oss igen ;-)
Orolig för jobbet oxå snart ska vi få reda på våra nya kontrakt och vad allt innebär :-/ närvöst.. jag lever på min vik tid som jag jobbar extra över mitt kontrakt så nu får vi se hur det blir med den saken.. inte roligt hoppas på det bästa!!
Marie fyllde år i går får säga Grattis här på bloggen oxå :-)
Nu ska jag ner o fixa min maskin tvätt som är klar!!! Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller tummarna för att det blir bra besked du får från jobbet :)

2011-10-06 @ 17:58:20
Postat av: Anna

grattis till spillevinken!! ;)



Du ska se det ordnar sig med jobbet vännen,du har ju fått massa beröm så jag tror de mer än gärna vill ha dej kvar!!



Kramar

2011-10-06 @ 19:57:54
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Ullis

Stor KRAM Bettis, saknar dig o hoppas vi ses snart igen!<3

2011-10-07 @ 19:59:02
Postat av: Ullis

Stor KRAM Bettis, saknar dig o hoppas vi ses snart igen!<3

2011-10-07 @ 19:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0