Min LEDIGA dag...

Japp idag har jag en ledig dag skönt, men kunde haft roligare på den! jag har hunnit med ganska mycket redan och klockan är bara strax tre! Jag har gjort följande..
* Kört över med dammsugaren..
* Torkat golven
* Laddat o tömt diskmaskinen
* Tvättat 3 maskiner tvätt
* Lagar matlådor till veckan, spagetti o köttfärssås, färsbiffar med pepparsås..
* Kört ett pass på min crosstrainer
* Städat toa
Sist men inte minst sett reprisen på Ensam mamma söker :-)
Varit väldigt duktig idag alltså!!! Snart får man väll förbereda kvällsmaten tänkte det skulle bli lite fisk ikväll med potatis o citron/dillsås!!
Så ont i min rygg att jag inte vet vad jag ska göra rikigt :-/
Skulle kunna tänka mig att boka en ny resa snart...

Kommentarer
Postat av: petra

du är sååå himla duktig du, det är min tös det! :) tror att din rygg hade mått bra av lite styrketräning ;) puss och kram

2011-10-18 @ 15:52:41
Postat av: Jennie och Norah

Hihi,jag förstod att det var du!

Längesedan jag kikade in här också. Allt är bra med oss. Förkylda, men det hör väl hösten till.

Hur är det med diig?

Kraam!

2011-10-18 @ 16:37:35
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Tess

jo destämmer.. ja håller igång.. bättre nu är man kan skriva från iphonen.. då min data gick isönder..så rätt skönt o kunna skriva av sig imellanåt :)

en ledig dag e ju typ aldrig en ledig dag.. de finns alltid något som måste göras!!

kram

2011-10-18 @ 21:25:19
URL: http://killertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0