Tjejmys!

Igår hade jag tjejmiddag blev lyckat! Vi var 8st med Bella som stack vid halv tio för hon skulle jobba!
Jag hade gjort fajitas kyckling med pitabröd lite olika såser o massa grönsaker, det var mumsigt! Sara, Sofie och deras kompis Theresa kom lite senare för sofie hade jobbat! Har inte träffat dem på jätte länge så va jätte trevligt!Vi snackade skit o bara hade trevligt! Carolina hade gjort en after eight kaka som va så himla god helt galet mums!
jag va inte så dukig med kameran igår men några bilder blev det! Vi tog bussen in till grand sen men bara jag, linda o Anna gick ut! Vi hade himla trevligt, glad jag fick med Anna hon är ingen grand tjej men hon rockade nog mest av alla hehe! Hon e underbar!
Idag är det storm det blåser som attans, hoppas vi får behålla strömen denna gången!
Theresa har jag inte direkt träffat innan, bara en gång på fyllan när vi liftade med dem hem från stan en natt, hon och hennes kille Oskar bor bara ett par hus bort så va jätte trevligt att träffa sin granne, jätte rar tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0