Tips..

Tack för era kommentarer! Man blir extra peppad när folk puschar en :-)
jag har igentligen inga jätte tips hur jag gjort fört att gå ner lite i vikt men vi bestämde oss både jag och Rickard, ingen av oss hade någonsin vägt så mycket som vi gjorde så vi besämde oss tillsammans att kämpa!
Vi gick med i viktklubb där man skriver in vad man äter och får sen bra syn på saker o ting, man väger sig varje vecka och när man blir medlem skriver man in lite saker och sätter upp ett mål sen hjälper dem dig men hur mycket man får äta varje dag osv för att nå ditt mål! jag är inte så noga längre med att skriva in vad jag äter, man lärde sig väldigt mycket av detta tyckte jag!
1. Vi slutade handla hem gott o onyttigheter lättare då att låta bli när man inte har något hemma!
2. vi unnade oss godis/läsk eller det man gillar en dag i veckan!
3. slutade små äta framför tvn på kvällen.
4. röra på sig.
5. sätta upp små mål
6.Lagde maten lite annorlunda, gör matlådor till jobbet! handla nyttigare
7. bara ta mat en gång och skippa sista portionen som du kanske igentligen skulle orkat!!
8.sen att inte äta för sent på kvällen vilket är svårt för mig då jag är hemma sju eller åtta på kvällaren! ibland då tar vi bara en soppa eller något annat lättare att äta!
Hittat en färdig mättande drink jag tagit ibland istället för en måltid då jag slutat sent den heter Allevo High protein, det är den första jag smakat som är riktigt god o mättande finns på domus o apoteket tex! verkligen god!
Jag tror det är viktigt att man unnar sig gotte ibland, och det ska jag göra ikväll för då blir det tjejparty!!!
Ses kanske i dimman?! kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0