Städ å stoj..

Igår kväll när jag slutat åkte jag direkt hem, hemma åtta, då blev det lite tacos och idol! Rickard hade jobbat ett monster pass typ 05-16.30 så han var helt död när jag kom hem stackaren! Vi hade verkligen super mycket att göra igår hela dagen fick nästan lite julkänsla på tempot igår!!!

Idag skulle Malin o Johan komma hit vi skulle ha lite mys ikväll men fick tyvärr ställa in våran dejt tråkigt men sant! Rickard blev erbjuden att spela inomhus turnering ikväll i hässleholm och han ville jätte gärna vara med där! Eftter bara 2 träningar tänkte jag men det måste väll finnas andra som är bättre?! haha :-)
Sedan hade han sådan otur att han fått ont i sin vad så han har ännu inte bestämt sig om han ska spela ikväll eller inte.. men han åker nog dit i vilket fall.. får se vad jag ska hitta på! vet att Mattias har fest men inte så sugen på det ännu iallafall! Sparar mig till nästa lördag om jag får ihop en tjejfest då! Sugna får ni höra av er!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att rickard får va med på turnering endast efter 2 träningar, han måste va ett riktigt stjärnskott ju ;)



Tråkigt att han har ont i vaden å att er middag blir inställd ikväll :(

Du får komma till mattias om du blir sugen på å dricka lite :) vi ska inte va där så länge.. Går hem vid elva senast så jag e pigg imorn :)



Hoppas de tjejfesten blir av nästa helg, hade vatt trevligt :)

Puss

2011-11-19 @ 14:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0