Onsdag..

Idag ska jag bara jobba en liten stund ikväll på en vin och ost provning! Lite typiskt att jag är ledig idag igentligen men hade satt upp mig på den sen ett tag tillbaka!!! Som tur är så är det en trevlig o god provning :-)
Har tränat nu på morgonen, käkat lite frukost och väntar på att min tvätt ska bli klar! Ska laga lite spagetti o köttfärssås tänket jag det är väll mina planer för dagen!
Funderar mycket på julen, hur ska vi göra? vilka ska vi fira med vilka dagar osv.. Tycker det är lite jobbigt för jag vill gärna vara med alla hela tiden ju :-) Vi får väll se hur allting blir, vet inte så mycket ännu om hur alla ska göra!
Jag och Rickard har våran årsdag på juldagen och förlovningsdag på julafton, det är lite trisst på ett sätt för då kan man aldrig gå ut och fira o lyxa på reataurang tex för just dem 2 dagarna har man alltid annat planerat med släkt o vänner haha.. Men vi måste snart till Barbko och käka för vi har presentkort där bara inte blivit färdiga till det!!
Bestämt med Linda o Sanra att vi ska äta ngt hos Linda på lördag innan vi ska hem till Marie, ska bli himla trevligt! Rickard sa ngt om att han skulle kanske träffa grabbarna för en spel kväll o det gör han rätt i!!!
Rickard har snackat lite om att kanske börja spela fotboll igen vi får väll se ;-)
Kram alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0