Mysdag..

Idag har jag bara en slapp dag hemma, igår jobbade jag 8.30-22 det var inventering efter vi stängt och det tar sin lilla tid haha!!
Bella smsade innan att vi skulle boka en dag att baka hemma hos petra och det är gjort nu, vi brukar baka lite julgodis o lussebullar tillsammans! Vi ska oxå boka en dag vi ska åka till väla och handla julklappar, jag brukar ju nästan vara klar vi detta laget men jag har inte ens börjat fundera på vad jag ska köpa till alla och vilka jag ska byta med, vet inte ens vart jag ska fira jul!! men det löser väll sig det oxå!!
På lördags är det dax för dejt hemma hos Mia o Ralle, då ska vi och Ida o Sebbe dit på lite middag o fest! brukar bli bra fest fast vi bara är 6st så kan vi låta som 20st haha, blir nog lite spel o annat kul! Glad att denna traditionen går runt :-) Nästa gång är det vår tur igen :-) Vi har super roligt tillsammans!!
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0