Min älskade Jenny!

Idag är det 2 år sedan Jenny förlorade sin mamma, det känns inte alls som att det var två år sedan jag minns denna dagen som om det vara igår..

Det var en fredag, fredagen den 13e.. Vi skulle ha fredagsmys efter jobbet, skulle äta gott och umgås vi hade äntligen hittat en dag att umgås! Jag jobbade och på min lunch satt jag kvar på jobbet och åt för jag hade mat med mig, plöstsligt ringer min mobil och det vad Daniel som ringde..
-Hej det är sandra svarar jag som alltid..
-Jennys mamma är död, sen blir det tyst i luren..
- Allt blir svart och jag får inte fram ett ord.. och det är tyst i andra sidan av luren..
Daniel flåsade lite i rösten men hans röst var iskall.. Jag minns detta samtalet så väl..
Jenny hade fått beskedet på jobbet och det första hon säger till Daniel är att han måste ringa MIG och berätta, och säga att vi inte kan ses ikväll.. jenny va såklart oxå i chock och förstod inte heller vad som hänt men att hon säger Daniel måste ringa mig, jag tänkte direkt skit i mig liksom..
Vi sa inte mycket mera utan la på, jag satt bara o tittade ner i golvet, började inte gråta direkt utan allt blev bara svart och det va dax att gå ner o jobba igen.. jag var i sån chock att mina känslor inte kom förrän efter att jag satt maj i kassan en timme så kom jag på vad som faktiskt hänt.. det tog dagar för mig att förstå.. Jag visste inte vad jag skulle skriva till jenny ville ändå skicka ett sms, och jag tror jag gjorde rätt som skickade iaf!
Försökt finnas för jenny och jag tror hon vet att jag alltid finns för henne! Ingen kan någonsin föreställa sig hur det kan vara att förlora sin mamma!! har haft två nära vänner som förlorat sina mammor så plötsligt det är så fruktansvärt orättvist, har försökt finnas för båda där!
Jenny är en av dem bästa tjejerna jag känner, bästa mamman o systern det vet jag :-)
Så glad att jag har Jenny i mitt liv!!!! Älskar dig gumman!!! Tänker extra mycket på er idag!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja fy så hemskt det var, minns det som igår, helt overkligt, kände inte jennys mamma så länge, men vi var patienter på samma avdelning, ett tag, det var svårt att förstå, så ung! Fy att förlora sin mamma!

2011-11-14 @ 23:13:00
Postat av: Jenny

Jag är glad att ha dig i mitt liv gumman!

Älskar dig! Puss

2011-11-15 @ 08:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0