Måndag igen..

Nu ska jag strax åka till jobbet, haft en riktig slappe helg!! carolina o Ida kom hit i lördags kväll trevligt med lite impuls sällskap, snackade skit och kollade på så mycket bättre! Rickard kom hem vid halv tolv från fotbollen!
Igår hade jag en tråkig dag haha va rastlös men kom inte på ngt kul att göra, senare på eftermiddagen blev det en liten trip till Eko!!
På lör ska jag ha lite tjejmiddag/fest, sagt jag vill veta senast imorgon hur många vi blir för på onsdag ska jag handla! Undantag syster yster såklart då hon inte vet förrän på lördag hur hennes dagsform är, min älskade syster <3 jag blev super glad att systrarna sara o sofie kunde komma, va sjukt längesen vi festade, smsade dem, detta blev ju bestämt sent så trode dem va upptagna men dem kunde komma ska bli skit kul!!
Tror inte vi blir så jätte många men mysigt ändå kan man spela lite spel o annat oxå :-) Blir grand sen för dem som vill!!
Kramizz!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0