Bonde söker fru..

Yes ikväll ska dem välja spännande haha! japp jag följer det :-) Får väll flytta ner Rickard i källaren sen eller i västa fall sätta mig där nere själv!
Idag har vi vatt lediga båda två, Rickard hade tagit ledigt idag! Vi åkte till rusta,jysk,hemtex o lite sådanna ställen o kollade lite julsaker sedan maxi o handlade! Jag fixade lite med nya gardiner och Rickard fixade lite ute, städat lite o lagat mat :-) nu blir det snart soffan!
Tänkte sätta upp ljus stakarna på lördag innan tjejerna kommer så här är lite julfint :-) för på söndag lär jag inte ha lust med det! Undrar om petra bjuder på jul mat på söndag? *blink blink*
Funderar på om jag ska fixa ihop en liten lek eller ngt kul till lördag, vi blir tyvärr inte så många men det positiva då är att man kan leka lite hihih.. Kommer bli ös med dessa tjejer iallafall hihih..
Igår var vi på en föreläsning med jobbet borta på teatern den va super bra, konsten att bli klok med Stefan Einhorn, riktigt bra o tänkvärda saker!
Desstuom serverade syrran kaffe o bulle i pausen :-)
På fredag ska sofie sövas dem ska gå ner i magen o titta IGEN, håller tummarna att allt går bra! Hon är super förkyld o båda barnen e sjuka med halsfluss kan man orka hur mkt som helst..
Min älskade syster!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser oxå bönderna, spännande vilka som blir valda :)

Mysigt att ni haft en ledig dag tillsammans :))



Stackars Sofie.. Håller tummarna att allt går bra :)

Puss

2011-11-23 @ 20:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0