Visste det!!!!!

Hade aldrig berättat om "mitt" super dåliga kundmöte om jag inte veta själv att det inte var jag.. det var så jädra jobbigt att inte kunna bevisa att det var inte jag som var oförskämd,okunnig och nonchalant mot kunden.. jag gick vidare med detta..

Min chefs chef tog kontakt med företaget som skickade ut den här killen till våran butik för mera info, då får vi svart på vitt när han berättat att han hade en försäljare på golvet och en i kassan men båda hette sandra, vi har dok bara en sandra.. vi vet att jag har honom i kassan för det har vi på film vi kan dok inte se vet som har han på golvet.. men jag fick svart på vitt att det inte var jag.. jag fick dok inte så bra betyg i kassan men det var som min chef sa att det kvittat om jag kysst kunden där för han var redan så arg o besviken...
Det som gör mig lite ledsen är att mina kolleger sett man stor böla en hel jävla fredag, när säkert någon vetat att det inte var jag som gjort fel, då vi har bilden på honom på en tv skärm i vårt uppräkningsrum, så nån måste ju vetat eller känt igen honom.. jag vill inte sätta dit nån annan vill bara att folk ska veta att det inte var jag så det så!!! man ska inte ge sig, skönast av allt är när chefen säger att detta visste han hela tiden att det inte var jag alltså :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

skönt att du fick det bekräftat iaf, gubben kan dra åt skogen!!!!



Kram

2011-05-13 @ 00:06:11
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Linda

Kan inte med ord beskriva hur glad jag är för din skull :)



Detta visste jag ju dock hela tiden, för du skulle aldrig bete dig som den personen som han beskrivit att du skulle varit.



Vilken bra nyhet på fredagsmorgonen :)



Puss

2011-05-13 @ 08:30:16
Postat av: Linda

Kan inte med ord beskriva hur glad jag är för din skull :)



Men detta visste jag hela tiden, du skulle aldrig bete dig som han påstod att du va.



Förjävligt dock av dina kollegor tycker jag...de va ju nån annan som tagit hand om honom på golvet å den personen borde känna igen honom när ni ser honom på golvet..men men.



Skönt att alla vet att det inte va du i alla fall :)



Puss

2011-05-13 @ 08:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0