Torsdag..

Veckan går fort när man har semester hihih!!! Igår kväll kom Sandra hit en runda vi har inte träffats på jätte länge.. Man märker direkt hur mycket man saknat varandra när det gått så långt mellan gångerna.. vi pratade om allt.. blev ganska mycket gamla minnen som kom upp då vi haft jätte kul under skoltiden och studenten.. vi tittade på gamla foto och bara skrattade.. jag är så glad att jag haft den roliga tiden under skolan, reste mycket, festade och hade ett stort kompis gäng, det har jag ju fortfarande dok och det är jag glad över!! sandra fick barn tidigt och "missade" lite av det vi andra hade efter stundenten, medans hennes barn är stora nu och hon är en ung mamma som kanske nu vill ut och dansa lite igen :-) ska lära henne dricka lite rose vin då hon bara dricker cola o te :-) ihih vi har verkligen haft det så himla kul tillsammans!!!
sandra till vänster och sen josse!
du bjuder på den bilden va sandra? :-)
Då ligger bilen ute på blocket och vi ska sälja den.. har 3 veckor på oss annars köper bilfirman in den.. där står en Volvo och väntar på oss....
Puss hej!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ojoj...nu håller vi tummarna ang bilen :)



Längesen man träffade Sandra och Josse...



Puss

2011-05-26 @ 11:29:40
Postat av: syrran!

BRA val me bilen!!! ville inte säga det innan men för mig hade det varit självklart val:-)ni valde rätt:-)

2011-05-26 @ 11:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0