Natt besök!!!

Hihi inatt har Elias nanat hos oss! Sofie blev dålig igår och behövde sova.. jag erbjöd mig att ha Elias om han ville kunde han sova hos oss, och det ville han!! jag var hos petra igår vi bakade hela dagen blev lite frukostbullar, kladdkaka muffins med hallon, citron muffins med dumle :-) sedan grillade vi och åt en päronpaj vi oxå slängt ihop hihi!
Mamma kom och lämnade Elias hos Petra, sen körde Rickard oss hem vid åtta innan han skulle iväg på bio! jag och Elias tittade på talang han somnade på soffan! Bar in han på Rickards plats då han bestämt att där skulle han sova och Rickard skulle ligga i gästrummet och så fick det bli :-)
han är så gosig och vill gärna kramas :-) Jätte mysigt hade vi!!!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elias e så gullig :)

2011-05-29 @ 12:52:24
Postat av: lovisa

haft en bra helg?:D

2011-05-29 @ 13:02:13
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag har ny bloggadress, hoppas du kommer fortsätta följa mig och min familj där :)

2011-05-30 @ 17:12:47
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0