Mjuk start!!

Hade en liten mjukstart efter min semester, jag jobbade igår sen ledig idag :-) blev lite putt igår då det var jätte fint väder när man gick till jobbet då jag inte haft en ända dag på semestern med fint väder.. så idag vaknade jag glad såg att solen sken :-) jag gick upp vid åtta, har dammsugit, tvättat en maskin (strax klar) tagit upp mat från frysen som jag ska laga ikväll, diskat, plockat undan! Ska bara vänta på att solen strax kommer till altanen och min sol stol sen ska jag bara vara ute resten av dagen :-) ååå underbart!!!
Morsdag blev inte riktigt som jag tänkt mig! vaknade i sön av ett sms från Petra att Bella var inlagd på sjukhuset pga magsmärtor hon hade så ont att man inte ens kunde ta på hennes mage.. dem gjorde ultraljud och tog massa prover men alla svar var då bra, dem gav henne drop så hon kunde fast till igår då dem ville göra sådan gastroskopi och kolla om dem hittade ngt då!
Vi åkte ut till mamma vid 11.30 som planerat och åt lite lunch! Sedan skulle vi åka ut till skoglösa och grilla med Rickard familj men jag kände att jag gärna ville åka och hälsa på bella för mamma skulle dit på besökstiden på kvällen, så frågade Rickard om det var ok att jag gjorde det istället! vi visste inte hur länge hon skulle behöva stanna på sjukhuset och igår jobbade jag så kunde inte ha hälsat på då! Vi köpte med oss lite tidningar och körde in till bella! Jag var så jädra närvös för att åka dit jag hatar sjukhus över allt annat där efter kommer att åka hiss som oxå är en av mina störst forbier, på sjukhuset måste man göra båda dessa sakerna fy blää, luktar illa där och är så hemskt! jag håller typ på att svimma innan jag kommer innan för dörrarna! När vi kommer upp till bellas rum möts vi först av en en gamal tant sedan lite längre bort ligger syster!! usch var hemska att se henne ligga där!!
Igår fick jag smsa av henne att hon skulle få åka hem igår kväll så skönt! Hon hade en inflammation i magsäcken och i tolvfingertarmen, hennes magsyra var så stark att dem frät i sönder magsäcken, detta fick hon piller mot att ta varje dag, måste även vara försiktig med vad hon äter, undvika stark mat osv det är vad vi vet just nu!!!
Min lilla syster!!
Lördagens fest hos mia var grymt rolig som vanligt med dem tjejerna!!! Får berätta om den vid ett annat tillfälle!!
Puss hej!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe ok =)



Usch inte skoj det där med din syster, men vilken tur de hittade vad det var till slut...



Ha det fint, kram.

2011-05-31 @ 14:44:04
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Vet ej om det blev min gamla adress när jag skickade min kommentar, det ska ju vara den nya såklart =)

2011-05-31 @ 14:46:36
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Ullis

Stackars lilla syster! Hoppas hon mår bättre nu då när hon fått tabletter...hälsa så gott att hon ska krya på sig! Stor KRAM <3

2011-05-31 @ 17:15:17
Postat av: Anna

bra att hon fått medicin nu så hon kan bli frisk!!

Kram

2011-06-01 @ 20:38:32
URL: http://heddishsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0