Soliga, härliga och lediga tisdag!!!

Idag är jag ledig.. har faktiskt hel vecka denna veckan och det var längesen annars brukar jag bara jobba 4 dagar, men det är skönt för jag vill jobba!! Dessutom slutade jag redan 13.10 igår för jag hade bara städ igår!! Tycker det är kul att göra ngt annat ibland faktiskt, städa,pyssla o fixa frukost till mina älskade jobbe vänner!!!
Jag gick till maxi igår efter jobbet, mamma ringde och sa hon blev lite sen och det var ju inte bra.. hon skulle hämta mig på maxi.. så medan jag väntade på henne blev det massa mera ner i korgen haha= dyrt!!!
men nu behöver vi nog bara små handla som mjölk,bröd o sånt ni vet :-) För frysen är full!!!
Ser fram emot lördag då ska jag o några tjejer äta räkor och se melodifestivalen :-)
Rickard åker på fredag och är borta 10dagar snyft..
Får se vad som händer idag?! kramizz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0