Jaaa!!!!

Ikväll kommer äntligen älsklingen hem!!! han har varit borta sen förra fredagen... Alla säger åå vad det gått fort?!! EE va?? kanske för er ja men inte för mig haha!!!!
Jag håller på att tvätta sängkläder och dammsuga lite så här är fint o ny bäddat till älsklingen kommer hem :-)
ska fixa lite tacos till oss ikväll oxå!!! Hoppas och tror att han hade gjort detsamma för mig!
igår blev Elias storebror igen till en liten tös!!! :-) han var så mallig så hihi..
igår var vi och firade Philip.. Min lilla skit kusin fyllde 18 och han fick en bil..åå inte alls avis hade oxå velat ha en sådan :-) jätte fin o lagom!! Vi år oxfile,fläskfile och potatisgratäng sedan glass och massa gott till efterätt mm..
Körde hem vid 22, körde bella till bussen då hon skulle jobba på teaterbaren dem hade satt in ett extra disco i helgen!!!
Älsklingen sa jag kunde önska mig en bil nästa gång så ska nog göra det, undrar om jag oxå får en bil då?! haha tror inte det... jag har nog inte ens råd att ha en egen bil just nu!!!
Det är super härligt väder idag man blir så glad!!
jag längtar verkligen till sommaren!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

skönt att han äntligen kommer hem!!!!!!!!

puss

2011-03-21 @ 11:08:11
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0