Ännu en fantastisk helg..

Haft lite blogg torka, men har ändå inte haft ngt att berätta så det har ju inte gjort ngt hihi..
Men denna helgen har varit så rolig :-)
I fredags efter jobbet åkte jag och Rickard hem till älskade Mia o Ralle.. Ida o Sebbe kom oxå..
Vi åt god mat som dem gjort och en tårta till efterrätt som Mia sa hon misslyckats med men jag tyckte den var jätte god var med mint choklad mumsigt!! Jag körde så Rickard fick ta några öl :-)
hela kvällen var riktigt rolig, vi tragga skit och killarna snacka sport och spelade gitarr hero..
Sedan spelade vi ett sällskaps spel tillsammans som var himla roligt :-)
tack för en underbar kväll.. Vår eller Idas tur nästa gång :-)
Mina töser!!!
I lördags jobbade jag först, sedan åkte jag hem vilade en halv timme, ner i duschen o fixa till sig.. Rickard hade hjälpt sina föräldrar lite så han la sig oxå en stund på soffan, plötsligt var klockan 17.10 och bussen skulle gå 18.. jag han inte laga nån mat haha.. tänkte vi skulle ta 17.30 bussen i stället så fick vi äta något innan teatern men det slutade med att vi tog bilen in och ställde den vid Linda sen gick vi och tog en hamburgare.. Mötte upp dem andra vid teatern, vi skulle ju se Macke i skönheten o odjuret.. Den var super bra dem e så himla dukiga!!!
Gick hem till Linda o Robin sedan och festade o tragga skit, slutade med att vi dansa loss på grand :-)
Strax kommer Linda o Robin med våran bil och kina mat, mmm vilken nyttig helg!!!! men vad trevligt med lite sällskap och att slippa laga mat!!
Hur har eran helg varit???
Puss o kram ses på stan!!

Kommentarer
Postat av: Anna

sicken trevlig helg tjejen!! :)



Vår helg har varit ok, inte som jag önskat men helt ok.



Kramar

2011-03-06 @ 18:44:41
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Linda

Tack för en jättetrevlig helg :)



Längtar redan till lördag å våra räkor..mums :)



Puss

2011-03-07 @ 11:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0