Vilken rolig ledig måndag..

Det är grått och trist ute man har knappt vaknat idag bara.. jag lagade lite matlådor idag när jag gick upp för hjärtat jobbar konstig tid idag och slutar 21.15 och jag är ledig men ska på möte 18.30 så ville ha mat idag och så kan vi ta med i morgon till jobbet!!
Sen hade jag tråkigt så jag gjorde hallon muffins :-) vi köpte hallon igår på maxi men jag åt aldrig mina så dem slängde jag ner i muffinsen mmm..
Nu har vi planerat lite inför midsommar blir att fira den i skoglösa hos Rickards föräldrar.. vi lånar deras poolhus :-)
ska bli himla trevligt blir som vanligt i sista stund som man bestämmer ngt..
Hade varit ganska trevligt att få en inbjudan någon gång själv men men det kommer väll ;-) då man inte behöver känna stressen och paniken vad ska vi göra?!
Lite bilder från midsommar i skoglösa för 2 år sedan...
2 busiga tjejer från avsluta detta inlägg :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul å se lite gamla bilder hihi :)



Den dagen vi bor i hus, då kommer ni få en inbjudan av oss till midsommar, nyår mm de lovar jag dig :)



Puss

2011-06-21 @ 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0