SOMMAR!!

Vilka härliga sommar dagar vi haft så underbart med sol och värme och lite färg i nyllet :-) idag åkte vi till stranden ganska tidigt och mötte Linda, hennes syster o kille där nere! haft en trevlig dag! la mig på soffan brevid Rickard när vi kom hem o vilade lite medans han såg en film :-) Trött man blir av att bara ligga där o slappa med sand mellan tårna hihi! Nu är Rickard och hämtar pizza fick bli det idag då vi var sugna på det och inte hade lust att ställa oss i köket, så blir film o pizza snart!!
Ledig imorgon oxå faktiskt skulle behöva ta tag i hemmet o tvätten.. får se..vädret avgör ;-)
I lör var vi på en galet kul fest hos Niclas  simmo var himla trevligt! Sedan rockade vi loss på Teater baren där var jag gamla som gatan usch haha..var 20års gräns och det märktes verkligen!!
Hade beställt mat hos Petra igår hihih söndags stek åå det var så himla gott mmm, hon är så grym på att laga mat!!!
Var och såg baksmällan på bio förra veckan åå gud vad rolig den var skrattade såå mycket hihih!!!
Nu får jag slita mig från datan och duka fram lite!!
Hoppas ni alla haft det skönt i helgen!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe, mm det kanske du får =) Ska bli spänannde och se om någon av er som gissat får rätt.



Ha det bra!!

2011-06-07 @ 15:44:36
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0