Vilken fin dag <3

Idag är min ända lediga dag denna veckan och jag vaknade kl 8 och såg att det var jätte fint väder, flög upp ur sängen, startade en maskin tvätt o fixade lite! Smsade Sanra o Syrran vad dem skulle göra idag men ingen kunde med mig o bada! Mamma kom och hämtade mig kl 10 så åkte jag ut till Landön o slappade lite i solen himla härligt!!!
Rickard hämtade mig strax efter 14 när han slutat jobba!! Han började jobba igår igen, hans 3 veckor har gått jätte fort tycker jag! jag tycker det är jätte skönt att ha det framför mig dok känns det ganska jobbigt att jag arbetar hela denna veckan plus 2 veckor till innan semester! Känns som man skulle behöva vara ledig snart! Är ganska tuffa dagar på jobbet nu under semester tider!
Rickard stack och spelade en runda golf för en stund sedan! jag ska slänga mig i soffan och titta på allsången sen tänkte jag :-)
Längtar tills jag o linda ska iväg ska bli så härligt! Vårt hotell ligger direkt på stranden nice!!
Kommer nog bli en drink där nere eller två hihih..

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag längtar oxå :) hoppas vi har tur å får utsikt mot havet oxå från balkongen :) kan nog bli en del drinkar där hihi :))

2011-07-20 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0