Söndag igen..

Veckorna går så fort och jag är kass på att blogga..igen!! Det händer mycket roliga saker och en del tråkiga saker men ibland är det bara inget man vill skriva om!! I fredags efter jobbet kom markus och hämtade mig då skulle vi hem till petra o käka, det hade dem bestämt ganska sent på eftermiddagen inget jag visste om.. så var himla trevligt, vi spelade lite kort o så!

I lör jobbade jag igen, Rickard åkte iväg på släkt träff och skulle inte komma hem förrän senare på kvällen!!!
När jag hade slutat hade jag fått sms av Linda, Robin ville hem till mig och hämta Lindas present hon ska få imorgon när hon fyller år, jag har hjälpt honom lite och haft den gömd här hihih.. Så dem hämtade upp mig och hämtade presenten.. ska bli spännande och se om hon gillar den :-) jag gillar den iallafall!!!
Ni som vet vad robin köpt får hålla tyst!!!! Det är bara några få som vet hihi..
Hoppas hon blir glad!!!
Imorgon fyller lilla pärlan 25år!!!!
Jag åkte hem till Petra igår kväll igen och fick lite mat och sällskap :-) Var skönt att bara slappa igår! vakande strax innan nio idag, plockat undan lite som vanligt och andra maskinen är igång!!! ledig mån o tis nu ska bli skönt!!!
Hoppas ni haft en bra helg!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0