LINDA 25ÅR!!!

Idag fyller Linda 25år och hennes present hon fick idag av sin Robin och hans familj var en resa till Rhodos i aug men ingen mindre än MIG!!!!! ÅÅå det ska bli så underbart roligt! Våra gubbar var i italien i våras o inte så sugna på att åka i sommar så ja o linda har varit lite nere :-( Robin kom med förslaget faktiskt till mig för mera än en månad sen och jag hängde på :-) jag fick bestämma budget o resmål hihi lite läskigt att gör det helt själv! Men både jag o linda älskar grekland o Rhodos har vi inte varit på..
Så hoppas Linda är lika glad som jag :-)
Jag är såå glad detta ska bli så roligt!!!! varit jobbigt att hålla det hemligt :-) men vi har lyckats hålla det hemligt för Linda iallafall!!
Puss hej!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kommer bli en helt underbar resa detta:)

Hotellet e superfint å precis vid havet, de kan inte bli bättre :))

Nu kan vi längta ihop hihi :)

Puss <3

2011-07-04 @ 23:38:00
Postat av: Amme

Har varit på Rhodos 9 ggr om man räknar alla ggr sen jag var 5 år hihi. Har nån förkärlek till Sunwing Resort där. Massa fina minnen & gamla stan är supermysig! Hoppas ni får en underbar resa!

2011-07-10 @ 19:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0