Fredag å trött..

Puh haft 2 tuffa dagar på jobbet med mycket varor och mkt folk och pass på många timmar 9-19.30.. helt färdig är jag.. idag har jag varit mkt i ölen och cidern brukar jag inte vara å det är himla jobbigt, men var himla kul!!
Tänkte kanske jag skulle gått en runda på stan ikväll för kristianstadsdagarna börjar ju idag men kände inte att jag orkade eller var så fräsch för det haha! Sparar mig till lindas fest imorgon! men ska hinna med ett jobb pass till innan dess ;-)
Pappa,han tjej och systrarna Ella O Olivia kom igår.. Dem åkte hem till sofie direkt jag jobbade juh.. inte hunnit träffa dem ännu och imorgon har jag oxå fullt upp känns tråkigt när dem väl kommer och hälsar på men så är det.
På sön fyller Ebba ett år herre gud vad tid går fort.. så då får jag tråffa dem!!
Rickard är hos Mattias ikväll dem skulle ev gå en runda på stan så tror att jag ska passa på att gå och lägga mig tidigt idag oxå :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0