Min lilla Elias..

Mamma ringde i kväll, Sofie fick åka in med Elias tlll sjukhuset.. han har svårt att andas.. han har såå litet hål i halsen.. Hoppas allt går bra, undrar vad dem gör med min lille gosse!!!
Han har varit grötig ett tag i halsen nu..
Jag ska snart gå och lägga mig och hoppas på att jag kan sova inatt iallafall!!!
Har varit riktigt duktig dessa 2 dagar.. gjort mkt nytta.. rensat skafferiet, rensat i gardroben, städat,tvättat,tränat, vi ha städat i källaren idag var riktigt skönt!!
Nu blir det jobba 4 dagar och det ser jag fram emot!!! I helgen har vi inga planer ganska skönt får se vad vi hittar på ngt blir det alltid!!
Sovgott!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sluta blogga visst är de synd om den killen men du vill bara att folk ska tycka synd om dig så lägg ner

2011-01-23 @ 08:59:21
Postat av: Sara

Sluta blogga visst är de synd om den killen men du vill bara att folk ska tycka synd om dig så lägg ner

2011-01-23 @ 08:59:23
Postat av: sandra

Sluta läs istället tack!!

2011-01-23 @ 15:14:37
Postat av: emme

håller med dig sandra. varför bryr hon sig ens om att läsa

2011-02-01 @ 20:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0