Min dag..

Idag är det min födelsedag!!

Den ska firas ikväll med lite kalas!! Är ledig idag så det är skönt!!
Helgen har varit super trevlig, festen i lördags blev himla lyckad,super trevligt! Får lägga upp bilder en dag senare i veckan!!
Igår fyllde svärmor år, vi var där hemma på lite kalas!! Trevligt!! fast jag var super trött, när vi åkte hem vid halv åtta så tittade vi på solsidan och time out sen tog det inte lång tid förrän jag sov på soffan hihih..
Tack alla för en trevlig helg, jag är så lycklig som har så många goa vänner!! Puss!

Kommentarer
Postat av: Ullis

GRATTIS på födelsedagen vännen och TACK för en mycket lyckad fest i lördags, hoppas ni hade skoj på Grand, då sov jag sött, ha ha! :)

2011-01-31 @ 21:08:39
Postat av: Ullis

GRATTIS på födelsedagen vännen och TACK för en mycket lyckad fest i lördags, hoppas ni hade skoj på Grand, då sov jag sött, ha ha! :)

2011-01-31 @ 21:09:33
Postat av: Emelie B

Grattis på din dag! Skönt att vara ledig på din dag!Kram

2011-02-01 @ 14:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0