Helgen sviss förbi..

Då är helgen snart över igen.. men jag är ledig mån och tis så har ju 2 dagar att vila mig på haha.. ska försöka hinna träffa lite vänner och byta gardiner här hemma och lite sånt smått!!
I fredags jobbade jag hela dagen.. kom hem vid åtta då hade Rickard gjort god mat och efterrätt, var så skönt att bara bli serverad uppskattar det jätte mkt!
Igår fyllde syster 25år och det skulle bara firas med hennes lilla familj.. Hmm jag ville ju oxå träffa syster på hennes stora dag!! Så med lite sms med Andre då bestämde vi att jag,rickard,linda,robin och ida skulle komma hem till dem vid åtta.. vi hade köpt med oss lite gotte och dricka..
Jag hade fixat 2 sällskaps spel.. Vi ringer på dörren där öppnar en myskläd syster dörren och vi börjar sjunga hon blev nog lite paff hihi hon hade inte räknat med det alls tror ja.. jag hoppas hon blev glad!! Vi invaderade köket och fixade till allt gott vi köpt med oss!! Satte oss ner och bara pratade massa skit, sedan spelade vi 2 roliga spel, Det var skönt att se syster skrattandes till tårar :-)
Detta behövde hon!!! Och jag är så glad att vi gjorde detta!! tack vännerna som hjälpte mig!!!
Hade inte kunnat ha på mitt samvete att inte fira min syster!!
På dagen igår var jag och Rickard en runda på stan, sedan åkte vi till skoglösa och hälsade på.. Rickards stora syster och hennes barn kom på besök så vi hade en trevlig eftermiddag/kväll där åkte vid sex, var tvungen att hem och fixa sig lite!
camilla klippte mig blev jätte bra!!!
Nu ska vi snart på kalas till Rickard kusin, sedan ska jag hem till david och lämna hans present han fyllde oxå år igår.. fullt upp!!
Hoppas ni haft en trevlig helg!!! kramizz!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för igår :) Va jättekul med överraskningen...fick precis sms från henne och hon tackade så mycket :)



Puss

2011-01-09 @ 12:47:29
Postat av: Tess

ja absolut att de ska bli gött!! :) önskar bara att packning o flytt o städ kunde va över nu.. men de e bara till att bita ihop :) ja, sandra o nisse kommer ju bo några hus ifrån.. så de ska me bli kul..

2011-01-11 @ 13:31:02
URL: http://killertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0