Lite bilder från min födelsedags fest..

Lite foto från min födelsedags fest förra helgen..
3 söta tjejer löser lite knep å knåp..
Hihihi Faster,kerstin och Nilla..
Söta Ida..
Ligan..
andra delen..
Underbara carro och sandra
snyggingarna..
Fina Marie..
Söta Tessa, Petra och Elina..
Yeee!!!
Jenny jenny..
Anette rockade..
Syster Yster..
Amanda
Nilla hihih
Anna hatar att leka..hihi..
hihihi..
Grrrr
Lilla jag..
Avslutar med denna fina bilden..
TACK alla för en lyckad kväll, så många fina vänner jag har.. och jag saknade några på denna festen..
Pussen!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefina bilder gumman:) synd jag missade detta:( ni ser ut att ha haft jättekul :) fin du e i håret förresten.puss

2011-02-07 @ 01:48:17
Postat av: Ullis

TACK själv vännen för en toppenfest! Du hade ordnat det perfekt som vanligt, är så glad att jag har dig! Vi hinner inte ses så ofta som jag önskar bara...får vi bättra oss på! Puss

2011-02-07 @ 21:40:02
Postat av: MalinL

Tack för en trevlig fest gumman! Jag ser ju inte klok ut på bilderna!!! :-)

2011-02-08 @ 07:44:32
Postat av: emme

Ser ut som ni hade riktigt skoj, ville ju vatt me. får bli en annan gång. puss

2011-02-09 @ 11:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0