Snyft..

Stod idag i tidningen att Landön ska hållas stängt denna sommaren.. Usch vad tråkigt.. Dit åkte man ju när man ville slappa o mysa :-( Mamma o Tommy har inte campingen längre men dem hade tänkt att vara där i sommar ändå, dem har köpt ny husvagn å allt.. Dem älskar människorna som bor där å alla har så kul tillsammans plus att dem kunde bo där hela sommaren för dem har ändå nära till jobbet.. nu vet dem inte hur dem ska göra :-( så tråkigt att se mamma så ledsen :-( Himla synd allting!!!
På lördag ska vi åka till Malmö för att se melodifestivalen ska bli så roligt! Kommer bli shopping och hotell mys oxå!!
I lördags hade vi middag och lite mys med lite vänner, spelade spel och hade trevligt :-)
I söndags var en slappe dag hihi.. skönt att ha de oxå fast jag kan bli ganska rastlös hihi.. Rickard undrade om vi inte skulle ut och gå en runda, jag sa What? inte ofta han säger det så det tackade jag inte nej till :-)
Igår jobbade jag 8.20-18-30 städade för första gången det var roligt. då städar man till kl 13 sedan har man Lunch och sen jobbar man på som vanligt med varor o kassa, var kul att göra ngt annat lite!! Kommer nog inte städa så ofta men han ville lära upp mig som reserv och till sommaren fattade jag det som :-) man tackar och tar emot allt och det vet han så kanske därför man fått lite mera ansvar nu :-)
Den 11 mars åker Rickard till Italien och åker skidor med 5 andra grabbar, jag ska bo ensam över en vecka :-( Hur ska jag klara mig.. Linda blir oxå ensam så vi ska sysselsätta varandra iaf på helgerna, kanske nån dag i veckan oxå.. :-)
Så störigt att jag inte vet alls när jag ska ha semester i sommar vill boka in ngt roligt och ha ngt att se fram emot :-)
Tror faktiskt att jag vill åka till Eskilstuna i sommar ett par dagar.. sedan vill jag klart till varmare ställen oxå :-)
Puss hej!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch va tråkigt å höra om Landön :((



Jag tar med mitt schema till dig den 12/3 så kan vi se om vi kan ses nån dag i veckan oxå när killarna är borta.



Vi ska ha lämnat in våra önskningar om semester senast 8/3 så hade ju vatt bra å veta när du får semester om vi ska nu åka någonstans ihop...



jag vill gärna ha sen semester...



Puss

2011-02-22 @ 17:46:47
Postat av: sandra

Jag vet inte alls än ang semester, för längesen pratade hela rickards fam om att åka tillsamman till mallorca men inget e bestämt..

jag hade annars gärna gjort ngt med er :-) svårt att få ihop med semestrarna..

2011-02-22 @ 18:35:16
Postat av: Madde

Oh jag blir så glad när man lämnar spår efter sig :)

Du är välkommen alltid ! :)

Tack jag tycker om att ta foto, sålde dock mni systemkamera för de kändes för stort när man har tre barn o asa på så fick inte en sån stor plats hihi. Men tycker fotona blir fina ändå, det är ju motivet som gör det hela :)

Ooo ja minns att du gjorde det, men nu köper jag alkohol av dig istället hehe.

JÄTTE fin bild på dig i din header!!!

kramar

2011-02-22 @ 19:50:21
URL: http://blogg.mama.nu/madalen/
Postat av: Anna

va tråkigt att ert sommarställe ska stängas i sommar, ni får leta upp en annan lugn plats! :)



Ha nu det så roligt i helgen!!!



Pussen

2011-02-24 @ 07:51:03
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0